bajskjolar och hisshälsningar

Jag nämde väl 1910-talshissen innan? Åtminstonde tänker jag göra det nu....Detta vi pratar om är en hiss med galler som man liksom drar för så man ser ut. Så när vi stod i hissen på väg ner så här vi helt plötsligt ett glatt "hejhej". Jag såg honom inte över huvud taget, jag enbart hörde honom av mörkhyade anledningar - men Linda hälsade tillbaka och bröt sedan ihop! Stackars pojk, han ville ju bara vara trevlig och så skrattar vi åt honom på det viset..

Linda har för övrigt bruna små misstänkta fläckar på sin vita kjol, vi tror att de kommer från gräset vi satt i innan. Jag hoppas bara att det inte är hundbajs för då kommer det inte lukta så gott här inatt.

Pusshejs nu ska vi sova/titta på film
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0