Linda glömmer kjolen och jag snubblar på resväskor....mycket ska man vara med om

Gårkvällen blev lite skummare än väntat. Middagen var utmärkt bra, I love japanskt!
Men sen gick det utför xD
Efter lite vin så bestämde vi oss för att gå ut och köpa chips typ mitt i natten och när vi stod i hissen (som för övrigt är likadan som dom i titanic) så konstaterade vi att Linda hade glömt ta på sig kjolen! Så hon gick i leggings och linne medans jag gick jämte i en partyklänning tillsammans med ett par benvärmare och ett par trasiga reebok skor :P stylish!

När kvällen led mot sitt slut så satt Linda på balkongen och pratade med A och jag jagde runt i halva lägenheten i jakt på min tandborste. Helt plötsligt stod det ngt ivägen för mig och jag störtdök raklång över lindas resväska. När jag sen låg där på väskan och skrattade i min ensamhet så hör jag Lindas röst utifrån balkongen "Linn det där är ingen man det är min väska!". Asgarvande försökte jag ta mig upp vilket resulterede i att jag välte ner på min egen väska xD Lyckat!



Linda och hennes nya kjol efter resturang besöket


Jag och Vanessa :)




Idag har vi mest slappat runt till eftermiddagen sen gick vi ut och satte oss i det gröna och fikade lite. Det gröna bestod av en kyrkogård vid en synagoga...man tar vad man haver xD
Där satt vi och rensade ur alla kvitton ur min plånbok, det var nog på tiden med tanke på att det äldsta kvittot jag hade var från 1 juni 2008.....

Nu blir det en lugn och fin kväll, vi ska tagga för morgondagens shopping och en träff med M :)


Mina nya skor ute i det gröna


Fikastund OBS! lägg märke till synagogan i bakgrunden ;)


OBS! Lägg helst inte märke till byggarbetet som pågår bakom mig, om möjligt kan
ni också försöka ignorera mitt osminkade ansikte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0