Träffar....i många former

Träffad av bollar, träff med M och sist men inte minst träff med Jennie. Det är vad vi har sysselsatt oss med de senaste dagarna.

Träffad av bollar?
Ja ni läste rätt, jag blev träffad en av fotboll 2 ggr på plattan. Det är inte alla som kan skryta med den erfarenheten.

Träff med M?
Usch det pratar vi inte om....

Träff med Jennie?
Det var riktigt kul, kanske lite för kul. Iallafall ur ekonomisk synpunkt.
Vi satt på medborgarplatsen på en uteservering i ca 6 timmar och det hann slinka ner ganska mycket rosévin och cider innan vi masade oss iväg till t-banan. Men eftersom Linda släpade in mig i fel tunnelbana (mot hässelby) så tog det lite längre tid än väntat att komma hem. Visserligen så var jag nog inte helt oskyldig i det där med hässelby historien.....
Hur som helst så hoppade vi av hässelby-tåget vid t-centralen. Men då släpar Linda på nytt in mig i fel tåg, den här gången mot norsborg. Tur att jag kom på det innan tåget hann åka ngnstans iaf :P

Efter många om och men lyckades vi iallafall komma hem och nu sitter vi här...
Vi har packat (det var dagens ansträngning). Ett tips: ska ni åka ngnstans där ni vet att shoppingrisken är stor, ta med en tom resväska!

Idag är det dags för mig och Linda att vinka hejdå till östermalm och rulla hem till jkpg igen. Nu gäller det bara att vänta in Linus, sen är vi på väg :)

Puss!


Jennie och Linda, början av kvällen


Jag i slutet av kvällen, suddigt och bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0