Hjärtattack vid 50

Michael Jackson är död! Det där var en mening jag aldrig trodde att jag skulle få säga. Jag var helt övertygad om att han skulle bli en såndär "plåga" som liksom etsar sig fast vid kändisskapet och vägrar inse att tiden i rampljuset är förbi. Typ som Carola, fast i större skala.
Jag måste erkänna att det kom som en chock när jag vaknade i morse och hörde om Michaels död på radion, först kopplade jag inte riktigt. Men när jag kom till jobbet och alla pratade om popkungen så insåg jag verkligen vad som hade hänt.
Jag tycker faktiskt att det är riktigt synd. Jag gillar Michael och hans musik, det har jag alltid gjort. Smooth criminal är min personliga favorit :)

Det har cirkulerat mycket skvaller och snack angående Michael Jackson genom åren och jag tror inte att det kommer sluta på grund av att han har avlidit, världen komme sörja ett tag och sen gå tillbaka till gamla vanor.
Det får mig att tycka synd om hans barn och familj, tänk att behöva lyssna på allt detta skitsnack och läsa så otroligt många artiklar som alla handlar om hur vidrig och hemsk han var. Han var ju trots allt en människa som var älskad av sina när och kära, precis som alla andra.

R.I.P Michael
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0