Stay the night, eller inte.....

Jag fruktar att det kan ha spritts en alcazar epedemi på friskis & svettis i jönköping. Seriöst, är jag den enda som har tröttnat på att lyssna på Andreas Lundstedt sjunga "come insiiiayayayayade"? Någon måtta får det väl faktiskt vara. Missförstå mig rätt, jag älskar Alcazar och jag fullkomligt avgudar den här låten. Men inte hela tiden! Inte på var och varannat friskis pass.

Anledningen till mitt utbrott är att jag idag var på ett aerobicpass där finallåten var Stay the night med Alcazar. Efter passet sprang jag in och tänkte att jag skulle köra dom sista konditionslåtarna på puls/medel passet som var i salen jämte.
När jag kom in var det någon skön pulsig låt som jag blev sådär härligt taggad av, men vilken låt tror ni jag möts av sen?
SURPRISE! Stay the night med Alcazar, tänka sig!

Det här är inte något som bara har förekommit idag utan jag har reagerat många gånger över varför i hela friden alla har just den låten. Det här blev helt enkelt bara droppen.
Men nu har jag fått vädra ur mig allt iaf :)
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Men du alskar val den laten? shit...

2009-06-15 @ 15:08:41
Postat av: Linn

ja jag älskar den låten, jag älskar även choklad, men det betyder inte att jag vill äta det dagligen. Då får man ju massa finnar för fan xD det här är lite samma princip, om inte den här låten snart slutar förfölja mig så kommer jag kanske bli bög (!)

2009-06-16 @ 20:56:26
URL: http://justher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0