Jönköpings marknad

Att det ska vara så svårt att shoppa på rean. Jag är alltid totalt värdelös på det. Varje gång det är rea på g så är jag en av dom som är mest exalterad och planerar flera dagar i förväg att: "Nu tjejer ska vi ut och fynda".
Men likförbannat kommer jag alltid hem med en massa prylar som jag har köpt på ordinarie pris. Varje gång!
Men va tusan, utökningar i garderoben är alltid välkomna under alla omständigheter ;)

Hur som helst så blev det två små söta klänningar och ett par stoora solglasögon



ca 430 kr drogs från mitt konto allt som allt, inte så farligt ändå va?
Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha. jag kom hem med mer än dubblet så mycket shoppat och ditt var endå dyrast!

2009-05-30 @ 16:54:04
URL: http://cantfeelit.blogg.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0