Yesterday

Gårdagen blev väldigt lyckad :)
Det var rix fm festival och jag fick se alcazar som jag har gått och väntat på hela veckan! (även om jag troligtvis var den enda i sällskapet som faktiskt hade gjort det)
Sen blev det bungy jump för min del, och nej du läste inte fel. Jag hoppade!
Jag kan fortfarande knappt tro att jag gjorde det, men det var grymt kul. Jag rekommenderar!

Sen blev det en snabbis på piren, "kung i baren" eller vad säger du tilda? Sen blev det lite andra utsvävningar tills vi till slut splittrades och jag och Linda landade på max och tryckte i oss en fet nattmiddag.

Tack för en underbar kväll iaf alla mina

precis innan mitt hopp
Precis innan mitt hopp!
Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, oh yeah baby!

Det här får vi göra om :P

2009-05-31 @ 12:39:25
URL: http://cantfeelit.blogg.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0