Cupcakes, Tilda och Gossip girl

Igårkväll var det mys med Tilda som stod på schemat :)
Vi började kvällen med att baka cupcakes fast stora varianter så det blev väl mest som muffins med klet på. Samma klet som det är på morotskakor för övrigt ;)
Vi gjorde även en annan glasyr med hallon och grejer i, men jag tänker inte ens tala om vad som hände med den. Då blir jag nog mer dumförklarad än vanligt.
Hur som helst så blev det så småningom färdiga cupcakes så vi slog oss ner och kikade på ett gossip girl avsnitt som tilda hade missat, bad Tilda!

Sen kom Johan förbi en liten svängis och ville ha en cupcake. Who can blame him? Fy va goda dom var!
Dom ser till och med goda ut, inte ens snea som de brukar bli när jag och Tilda bakar
Ursäkta den dåliga kvalitén. Vi skyller på min mobilkamera...

På grund av mitt och tildas lilla äventyr så missade jag ju idol igår. Vi såg bara toves framträdande, vilket för övrigt var sjukt bra om hon inte hade missat den där första lilla tonen. Men men man kan inte få allt.
Men jag har lyckats snoka reda på nu på morgonen att Reza åkte ut. Min gamla goda vän internet hjälpte mig att få fram den infon.
Hur tänkte ni nu? Svenska folket, seriöst? Hur kan ni rösta ut Reza? Hon var ju typ den enda som hade en ordentlig sångröst, visst hon hade lite problem med språket ibland men sånt kan man öva upp. En sådan sångröst kan man fan inte öva upp för allt i världen, hade man kunnat det så hade jag garanterat sprungit till en sångpedagog idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0