Det här lyssnar jag på idag


Har nyss vart och tränat och nu ska jag strax dra iväg till Åsa för att se om jag kan länsa henne på några snygga partytoppar. Det känns helt sjukt att hon snart ska flytta...Det kommer kännas lite skumt att inte hon bor här längre. Men å andra sidan så har jag ytterligare någon att bo hos när jag åker upp :)

Ikväll blir det söndagsfikan som vanligt med Tilda och idag har vi en gästspelare också, nämligen (trumvirvel) LISA! Trevligt värre blir det :)

Nej nu ska jag ta och kolla till mina facebookspel innan jag går. Det där med café world är seriöst en drog, det är nästan så att man borde sätta varningstexter på dom.

Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0