Godmorgon godmorgon

Oh vilken härlig dag!
Detär lördag och jag har precis lyckats trycka i mig lite frukost hemma hos jennie tillsammans med anna som kom förbi så här på morgonkvisten. Nu ska jag in till stan en liten svänga, sen blir det hem och göra sig iordning inför festen ikväll.
Vi får väl se om jag kan ta mig till tunnelbanan utan att drunkna på vägen i allt regn som öser ner här i huvudstaden. Men jag tänker inte låta det pissiga vädret slå ner mig idag! Inte ens min olidliga spänningshuvudvärk ska dra ner mitt humör.
Ja spänningshuvudvärken vill fortfarande inte ge med sig..Jag låg och vred och vände på mig hela natten och hade jättesvårt att sova, vid nio-tiden gav jag upp och kröp ur sängen.
Sen lyckades jag fjäska till mig lite massage vid frukostbordet, det gjorde ont som tusan! Men det var skönt efteråt :)
Nu ska jag försöka slänga på mig något lite snyggare än jennies gamla mjukisbyxor och dra mig mot tunnelbanan..

Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0