Hej och hå, kämpa på

Sista veckan i skolan innan praktiken. Och tack vare vår låååånga praktiktid så innebär det att jag inte kommer behöva se skolans lokaler över huvud taget förrän vecka 6 (med undantag för handledarmöte för projektet).
Känns otroligt skönt måste jag säga :)

För övrigt så är jag väldigt trött på månaden november! Den får gärna ta slut snart...
Det bara regnar och blåser och är grått hela dagarna och man blir deppig. Det här är ingen bra kombination..Så snälla vädergudar: Ge oss bättre väder och ta oss ur novemberplågan innan hela Sveriges befolkning går i depression.

Tänk att bara få åka iväg nu, fan va skönt det skulle vara! I min familj åkte vi nästan alltid på semester på somrarna förr när jag var liten. Nu åker vi nästan aldrig någonstans alls..
Att åka på solsemester på sommaren känns fett onödigt, det är ju tusen gånger bättre att åka vid den här tiden
Men men, man kan inte alltid få som man vill :)



Fast det ser ju ganska inbjudande ut
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0