I fell in love

Nu är jag hemkommen till dalen igen för en snabb middag och förhoppningsvis lite massage innan jag gör mig i ordning och börjar dra mig mot söder.
Än så länge idag har jag vart väldigt aktiv om jag får säga det själv :) Efter frukost var jag inne i gamla stan och tog en fika tillsammans med en gammal kompis från dansvärlden, det var såååå sjukt kul att träffa henne igen. Det måste vara år sen sist.
Sen åkte jag in till farsta och träffade jennie och min lilla mamma och handlade lite grann..
Men innan jag åkte mot farsta så passade jag på att smita in på feetfirst nere vid sergels torg. Min favorit affär!

Jag blev stört förälskad i ett par skor


Helt fantastiskt snygga! Jag trodde jag dog.
Men tyvärr gick inte min ekonomiska sida med på att med mig dom här små godingarna hem...men en dag, en vacker dag!

Nej hörrni vänner, nu ska jag kasta i mig lite mat innan det är dags att fara iväg igen :)
Ha en underbar lördag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0