Könsförvirring

Ibland händer det att man ser sådana där människor som man inte riktigt vet vad dom är för något...Det hände mig idag på bussen. Jag såg en människa, och jag kunde inte för mitt liv avgöra om det var en kille eller en tjej. Jag satt och kollade noggrant heeela bussresan som varade i ca 20 minuter, men jag kom inte fram till något resultat.
Sen kom jag på att det kanske ser lite skumt ut när jag sitter och glor som en idiot på folk så jag la ner den där verksamheten och klev av bussen.
Jag tycker det är läskigt med såna människor som man inte ser vad dom är för något. Tänk va jobbigt det måste vara att se så där intetsägande ut...Nu låter jag helt ytlig men jag tycker faktiskt att det är lite skrämmande :P

Samhällskunskap nästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0