Oops JLo

Jennifer Lopez ramlade rakt ner på sin välkända bakdel under ett uppträdande på AMA awards. Britney har gjort det, Beyonce har gjort det och nu även JLo. Ingen big deal egentligen, men det är ganska kul att kolla på videoklippen. Jag tror nog att beyonces snygga fall är det roligaste. Britneys är inte att leka med heller faktiskt. Men Jennifers måste vara tråkigast...bättre lycka nästa gång J, då kanske du lyckas ramla på ett roligare sätt :P





Nej nu ska jag vara helt ärlig här en stund. Jag har faktiskt också ramlat på scen, fler än en gång. Men inte framför så mycket folk så klart...men ett av mina fall låg faktiskt ute på youtube ett tag under högstadiet xD jag vet inte om det finns kvar nu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0