Pinsamt...

Har ni någon gång suttit på en buss eller ett tåg eller något liknande och pratat i telefon och kommit på er själva med att prata sjukt högt och att alla andra är helt tysta och förmodligen bara sitter och lyssnar?
Det har jag. Och det är lika pinsamt varje gång...
Idag satt jag på bussen på väg till skolan och Anna ringer, jag svarar så klart trevlig och social som jag är, och jag svarar i mitt headset eftersom jag satt och lyssnade på musik. När man pratar i headset mina vänner så blir man lätt ännu mer högljudd än vanligt eftersom man inte hör personen i andra änden lika bra. Så alla som satt på 11:56 bussen från lasarettsparken till a6 hörde troligtsvis mitt samtal där jag berättade om stora delar av allt sjukt som hände mig i helgen. Mindre lyckat kanske...
Jag önskar att jag kunde säga att jag har lärt mig något av det här och att det aldrig kommer hända igen, men det vore nog en ren och skär lögn. Det är inte första gången såna här saker händer mig och det är säkert inte sista gången heller.
Men men that's life :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, ibland är du för rolig :) " Jag träffade en tequila flaska " ;)

2009-11-02 @ 13:53:45
URL: http://hattifnaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0