Sista dagen på lovet

Oj oj oj oj oj va dålig jag har vart på att blogga det här lovet. Men till mitt försvar så måste jag faktiskt säga att jag har haft i princip fullt upp dygnet runt heeela lovet. Det blir alltid så när jag ska ha lov, jag skjuter upp allting och sparar allting på hög och tänker lite lugnt och fint för mig själv att "Det där kan jag fixa på lovet" eller "Det gör jag på lovet" osv. Så sen när det väl blir lov så har jag en miljon saker att göra och bara en stackars liten vecka på mig...jobbigt!
Men det här lovet har jag faktiskt varit ovanligt effektiv, jag har lyckats göra mig av med ungefär hälften av det som stod på min att göra-lista. Det är nog ett nytt rekord för mig :)

Så vad har jag sysslat med hela veckan? Jo jag har bland annat pluggat, vart på sminkkurs, vart hos tandläkaren, vart hos gynekologen (inte höjdpunkten på veckan direkt) och en massa annat konstigt. Bakat scones utan att bränna dom har jag också lyckats med i veckan! Eller ja, Tilda lyckades baka scones utan att bränna dom...men jag hällde i mjölet och mjölken, det räknas! Även om jag hällde i det i fel ordning så räknas det!

Idag har jag plggat lite grann och sen bar det av till friskis för ett step dans pass, så sjuuuukt roligt! Och Hanna är så underbar så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tala om klämkäck människa :)

Ikväll blir det bio med Tilda och Minaz skulle också dit så jag lär väl springa på henne också, det vore trevligt :)

Så nu har jag bättrat på bloggen lite grann iaf, ni får hålla till godo med det lilla ni fick för nu hinner jag inte mer. Och ja, jag looovar att jag ska fixa till min design snart! Så här kan vi ju inte ha det....

Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0