Usch

Jönköping måste vara smutsigare än vad jag trodde. Igår när jag var på väg hem så mötte jag nämligen en råtta utanför Twin city. Jag såg att något rörde på sig en bit framför mig så jag stannade, men den där saken som rörde sig stannade inte! Nej den fortsatte springa fram mot mig och stannade typ 2 cm från min sko!
Jag hade dock inte vett nog att bli rädd eller ens äcklad, jag bara kollade på den när den satt där med sin äckliga svans och tittade upp på mig med sina små svarta ögon.
Sen kilade den iväg mellan benen på mig och sprang vidare ner mot stan...

Jag är tydligen med i Jp idag förresten. När jag kom till skolan så fick jag höra av Julia att hon hade sett mig i tidningen xD Så nu längtar jag hem så jag får kolla på bilden, jag var ju helt osminkad med håret i en boll, det kan aldrig vara bra.
Förhoppningsvis får jag reda på vad jag fick på psykologin idag också...hoppas på det bästa för min skull!

Peace
Kommentarer
Postat av: idasyster :**

HAHAH , ♥

saknar dig ♥

2009-11-05 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0