Dåligt att vara singel?

"Snart är det vinter. Vill Du vara Kall och Ensam eller vill du dricka Varm Choklad med Din Nya Pojkvän? Hitta honom idag på dating.se"

Detta är ett citat från en annons på facebook. Jag blir så sjukt trött, dom får det att låta som att det är något dåligt att vara singel. Bara för att man är singel så betyder inte det att man spenderar hösten helt ensam och kall. Tro det eller ej, men jag har också element i min lägenhet trots att jag är singel. Jag behöver minsann inte frysa.
Och skulle jag vilja dricka varm choklad så har jag flera vänner jag kan göra det tillsammans med. Att vara singel är inte en brist!

Jag är singel, och jag älskar det. Förhållanden passar helt enkelt inte alla.

Det här korta inlägget har tagit mig ca 5 min att skriva eftersom Lindas mellanslagstangent är helt dum i huvudet!

Over&out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0