Färga hår

Psykologi lektionen borde snart börja lida mot sitt slut och då är det hög tid för mig att börja röra mig mot Jennifer. Vi ska nämligen färga hennes hår i eftermiddag.
Mahogny ska det bli :) Alltså rödbrunt typ. Det kommer nog bli sjukt snyggt på henne hoppas jag, annars är det ju bara att färga om det eller hur? ;)

Btw så får jag inte träna på en vecka på grund av tatueringen. Hur detta kommer gå återstår ju att se.. att ta tjejen ur träningen kanske går men att ta träningen ur tjejen är desto svårare om man säger så. Jag har redan lite halv abstinens och det är bara första dagen än så länge. Men men....det får väl helt enkelt gå. Jag ser ingen annan utväg.
Jag är dock rädd att jag kommer ersätta ett beroende med ett annat. Dvs, jag kommer äta allt jag kommer över, ju onyttigare desto bättre :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0