Fredag

Sista skoldagen den här veckan och den består av 3 timmar lag och rätt. Så kul! Jag älskar samhällskunskapen och lag och rätt är det jag har längtat mest efter att få läsa.
Kan väl ha något med mina advokatdrömmar att göra :)
Sen efter skolan blir det puls/medel och direkt efter blir det ett danspass som jag har tvingat Sanna att följa med mig på. Det ska bli oerhört intressant att se med tanke på att Sanna inte är en dancing queen direkt xD
Men hon är goo ändå!

Kvällen avslutas med utgång med Vickan (mitt lilla hjärta), det ska bli sjukt kul! Vi har alltid kul när vi är ute och snurrar :)

Ha en underbar fredag hörrni så hörs vi under helgen!
P&L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0