Friday I'm in love

Jag hade så sjukt roligt igår kväll. Det var verkligen helt underbart att träffa vickan igen, det känns inte ens som att vi har vart ifrån varandra så länge, vi liksom bara pratar på och allting flyter som vanligt. Så himla kul att få tillbaka en av mina bästa vänner!
Hur som helst så började vi med lite fördricka hemma hos vickan och sen vandrade vi in mot stan och gick till karlssons. Efter en stund så dök ulrika och andreas upp, världens gullungar!
Vi typ dansade och drack lite för mycket rosé och dansade lite till och fyyyyy va roligt vi hade. Vi ägde dansgolvet vickan!

Ikväll blir det förfest hos vickan igen och sen blir det salsa fest på APT baby! Det ska dansas salsa tills jag inte kan stå upp längre, det var så sjukt länge sen jag gick ut och verkligen släppte allt till takten av härliga latinorytmer..

Ta hand om er!
Olé!


Jag bjuder på den här ganska kassa bilden på min outfit från igår
Kommentarer
Postat av: Vickan!

Linn jag älskar dig! världens bästa och finaste vän!! hahaha ! jag kan inte sluta skratta för du och jag har verkligen samma personlighet!! om 2 veckor blir det Karlssons! och ja... party är bara förnamnet! jag älskar dig! puss gumman!

2009-10-04 @ 21:28:06
URL: http://vehra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0