Godmorgon

För er som tycker att det är intressant så kan jag tala om att jag mår fruktansvärt bra idag. Jag vet inte varför jag är bara på sånt där skönt toppenhumör.
Det är kanske inte så logiskt med tanke på att jag har högar med plugg framför mig som måste röjas undan idag, men det känns bra ändå :)
Idag ska jag bli bjuden på middag ute i kättilstorp, sen är det träning som står på schemat. Puls/medel med Marie blir det idag. Ett sjukt kul pass, och väldigt jobbigt! Det rekommenderas verkligen!
Tyvärr har jag bara varit på det en gång innan för jag brukar alltid ha något annat för mig på söndagkvällarna. Men idag blev lilla tjejfikan uppskjuten till halv nio ungefär och då passar jag på :)

Nej hörrni, nu ska jag sluta babbla och ta tag i mitt pluggande. Först ut: Engelska C uppsats
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0