Godmorgon

Fyra saker jag defenitivt inte hade förväntat mig denna morgon:

- Jag sov lite väl länge och blev tvungen att skippa frukosten

- Jag missade bussen...den åkte förbi mig när jag var precis runt hörnet från busshållplatsen

- När jag kom utanför ytterdörren så möttes jag av synen av snötäckta bilar och slask på marken. När det ligger slask på marken och snö på bilarna, det är då man inser att man bor i fel land.

- Jag är tydligen ledig i eftermiddag, min sista lektion blev inställd på grund av mässan så därför slutar jag halv tolv (tack gode gud för att jag fick klämma in en positiv punkt i min lilla lista)

Nu ska jag och Lisa vänta in Carro så vi kan börja planera inför våran anslagsfilm som ska göras. På rasten tror jag minsann att jag måste ta en tripp till coop. Min mage värker av hunger och jag är sjukt sugen på färskt bröd. Gärna lite ljummet, men det är väl för mycket att hoppas på från coop.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0