Hemma i lilla Jönköping igen....

...fast Jönköping känns inte så fruktansvärt litet längre efter att ha spenderat en helg ca 5 mil rakt ut i ingenting. Eller rättare sagt: rakt ut i skogen.
Men ska jag vara ärlig så har det faktiskt varit mysigt. Det har vart en slapp tjejhelg med hårfärgning, massage, hårinpackningar och gossip girl/desperate housewives. Det är faktiskt skönt att slappna av ibland och bara vara liksom. Det var nog ganska behövligt för både mig och Tilda. Speciellt Tilda som var stel som jag vet inte vad i axlarna och ryggen när jag skulle massera henne. Slappna av behövs verkligen där!

Vi bakade också små söta cupcakes. Dom var jättesmå, bara en mumsbit liksom. Men urgulliga!



Som sagt så har det varit en riktigt mysig helg. Men det känns ändå skönt att vara tillbaka i stan igen. Det säger jag er; Den dagen jag flyttar ut till landet, det är den dagen himlen ramlar ner, helvetet fryser till is och grisar börjar flyga...
Nu ska jag äta en clementin och njuta av ljudet av bilar, ljuset av gatlampor och grannarnas klampande. Det är sjukt tyst ute på landet, jag hade allvarligt svårt att sova på grund av att det var sååå tyst!
Ha en mysig söndagkväll :)

Xo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0