Lag och rätt

Yes, en samhällslektion var det som stod på schemat idag och den gick som smort. Lag och rätt var ämnet idag. Sjukt kul! Jag älskar samhällskunskap :) Fast det kanske har framgått ganska tydligt förr...

Nu ska jag städa lite grann och packa ihop mina grejer innan det bär av till Tilda. Jag och Tilda ska spendera helgen tillsammans och ha en riktig tjejhelg. Det ska bli jättemysigt att bara ta det lugnt tillsammans efter alla konstiga utsvävningar jag har varit på den senaste tiden.
Just nu så pågår för övrigt Johns puls på friskis. Och jag är inte där. Behöver jag säga hur sur jag är? Förhoppningsvis så står friskis kvar på torsdag när jag kan börja träna igen, och förhoppningsvis har vi även John och alla mina andra favoritledare i livet då också så jag går väl inte miste om så mycket.
Men jag kan skicka ut en varning till er! Om någon där ute skulle få för sig att bränna ner friskis&svettis i jönköping, då får ni med mig att göra. Efter en vecka utan träning så blir jag inte nådig ;)

Puss på er! Ha en underbar helg, det tänker jag ha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0