Måndag

Nu var det dags igen. Ännu en skolvecka börjar och jag är lika taggad som vanligt. Som tur var så gav Julia mig två väldigt goda nyheter imorse som fick mig att slappna av något. Veckan kommer visst inte bli lika ansträngande som jag hade trott, kristendomen uppgiften som jag trodde skulle vara klappad och klar tills på onsdag behöver visst inte vara inne förrän till jul. Och examinationsuppgiften i historia var om ett valfritt ämne i andra världskriget, så nu känns det bra igen.
Det enda jag har att stressa upp mig över nu är den förkylningen jag har lyckats dra på mig över helgen. Jag vill inte bli sjuk...jag har inte tid att bli sjuk! Men jag hoppas på att nässpray, sömn och te med honung i kan lindra min onda hals och min rinnande näsa.

Nu känns det som att det är dags att lägga manken till när det gäller min uppsats i engelskan och börja skriva. Jag har valt att skriva min uppsats om Marilyn Monroe, eller Norma Jean som hon egentligen hette.
Ju mer jag läser om henne desto mer intresserad blir jag så det var nog ett bra val. Om man tycker att något är intressant så är det ju mycket lättare att göra ett bra jobb



Back to buisness! Vi hörs senare
Pussiluss
Kommentarer
Postat av: Julia

hihi, ;-) tur att jag kunde lätta någons mage lite... jag hatar att känna mig stressad!

2009-10-12 @ 14:06:22
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0