MJ mania

Idag är det Michael Jackson som går i mina hörlurar. Jag har alltid älskat MJ, men idag har jag verkligen drabbats av MJ mania. Ni vet säkert hur det är, vissa dagar bara måste man lyssna på en viss låt eller en viss artist eller kanske en viss genre. Dagen efter kan det vara något helt annat man vill lyssna på.
Hur som helst så har jag som sagt alltid älskat MJ inte bara för att han gör underbara låtar (vilket han gör) men också för att han är en underbar dansare! När jag ser honom och hans moves så känner jag bara för att dansa :)
Han har sån precision i sina danssteg så det är heeelt galet!
Jag lägger upp några av mina favoriter, enjoy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0