Räknas facebook som skolarbete?

Den här lektionen på morgonen har jag vart så fruktansvärt oeffektiv. Det känns som att jag jämt säger det men jag har faktiskt inte gjort någonting över huvud taget. Det är ett under att jag lyckas lämna in allting i tid.
Men jag ska inte vara för orättvis mot mig själv, jag har ju faktiskt lyckats ta mig upp typ 3 levels på café world :)
Jag har gått och blivit beroende av facebook spel...framför allt café world, sexy city och happy aquarium. Det är ett skönt tidsfördriv i skolan under raster (och tråkiga lektioner)
Än så länge har jag inte fastnat i det svarta hålet vid namn farmville men det är nog bara en tidsfråga..

Nu försvann min lärare, hon sa lite käckt att hon skulle "dra sig tillbaka" och sen tackade hon för sig och gick en halvtimme för tidigt. Så nu sitter vi här^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0