Slö söndag

Idag har jag knappt ens flyttat mig från sängen förutom när det gällde att gå upp och äta frukost. Jag missar aldrig en måltid, det ska gudarna veta ;)
Sen dess har jag i princip bara legat här och kollat på film och tyckt att livet har varit allmänt skönt. Tydligen så var det idag man skulle ställa om klockan..men det hade jag inte en aning om så när jag vaknade trodde jag att klockan var 11.
Jag blev väldigt chockad med tanke på att allting efter 9:30 är extremt ovanligt för mig när det gäller att vakna. Men när jag plockade upp datorn och såg att klockan var 10 så trillade poletten ner. The world makes sense again :)

Nu ska jag se om jag kan tillaga mig lite mat innan jag stapplar mig iväg till den traditionella söndagsfikan med Tilda.

Peace out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0