Sovmorgon och rättegång

Idag på morgonen har vi rörlig bild där jag, Lisa och Carro jobbar i en grupp. Idag var sista dagen vi hade på oss att jobba innan inlämningsdagen. Självklart går allting åt skogen då, det var väl givet?
Lisa försover sig men hinner som tur var till skolan i tid.
Jag försov mig men lyckades med stor ansträngning ta mig till skolan med bara 20 minuter till min nackdel.
Carro är fortfarande inte här, fast vi började för en timme sen..
Som ni märker så går det mindre bra för vår lilla grupp idag. Som grädde på moset så har Carro bandet med alla våra inspelningar på så jag och Lisa kan inte göra något annat än att helt enkelt sitta här och vänta - rast hela lektionen :P

I eftermiddag blir det ingen mediekommunikation för då ska jag minsann på rättegång. Det är naaaajs :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0