You gotta love her

"Så länge du tror på dig själv så behöver ingen annan egentligen göra det. Gå din egen väg, lev ditt liv. Lyssna gärna på råd men i slutändan så är det din magkänsla som du ska gå efter, då blir det aldrig fel. Hade jag lyssnat på alla råd omkring mig så hade jag inte varit här i dag. Då hade jag aldrig ens startat en blogg för att jag hade så dåliga betyg i svenska i högstadiet och min lärare i samma ämne var noga med att poängtera det - hur dålig jag var. Man behöver inte vara bäst för att bli bra något. Bara du kan se dig själv klara av det så har du redan kommit halvvägs i mål. Det är jag ett levande bevis på!"

- Isabella Löwengrip


Man kan inte göra annat än att älska henne när man läser såna här inlägg. Läs hela inlägget här: http://blondinbella.se/magkanslan/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0