Alla dessa bloggar...

Foki, Egoina, Mogi, amandavardet, paow, kissie och pussy och allt var det nu heter. Snälla någon! Jag tar ett stort steg towards Katrin och säger: Lägg ner! Tänk på att det är unga mottagbara tjejer ni skriver till. Dom suger åt sig som svampar, det tar åt sig av vartenda ord ni skriver. Det kanske är dags att försöka växa upp nu?

Jag säger GO BELLA! Jag älskar bellas blogg, jag tycker att även om hon kanske har mycket pengar och shoppar onödigt mycket och dricker olika lattar hela tiden så har hon också ändå åsikter om viktiga ämnen och hon skriver om det. Hon har också skrivit mycket bra angående självkänsla. Det är sånt unga tjejer ska läsa!
Dessutom tycker jag att vi ska sluta gnälla på blondinbella för hennes konsumtion, jag menar tjejen är 19 år och driver ett eget företag. Innan studenten i somras så drev hon ett eget företag samtidigt som hon gick i skolan. Hon har förtjänat vartenda öre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0