?

Gud va alla människor bara går och dör. Nu har Patrick Swayze också lämnat in. Det känns som att alla kändisar som jag typ har "växt upp" med bara dör.
Hur många gånger har inte jag suttit och stirrat mig blind på Baby och Johnny i Dirty dancing under min barndom? Jävligt många skulle jag gissa på.
För att inte tala om Michael Jackson som jag har avgudat sen jag var pytteliten...
Heath Ledger är ett annat exempel.
Men nu är de döda allihop, betyder det här att jag börjar bli gammal? Jag tänker liksom på typ min mormor, när hon berättar om musik hon lyssnade på osv. men nu är dom ju döda allihop. Är det dit jag också är på väg? Shiiiet!

Kommentarer
Postat av: Heidi

:P jag svarar dig här, har aldrig fattat riktigt hur det går till med korrespondensen mellan bloggar.. men ja - afrika it is - friskigt&svettigt gillar vi ju! :) jag får starta ett eget friskis när jag fått ordning på koordinationen och dansen helt enkelt, men den delen sköter ju du så jag är inte orolig ;P

2009-09-15 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0