Nöje?



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5717122.ab


Allvarligt talat? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser den här artikeln.
Exakt hur tänkte de när de skrev planeringen för den här säsongen av robinson? Att plåga deltagarna så mycket som möjligt för att det är det tittarna vill se, det skulle jag tippa på att de tänkte.
Men varför måste det vara så? Jag anser inte att det är det minsta roande att se folk må dåligt och nedvärderas framför ögonen på hela (i det här fallet danska) befolkningen.
Att förnedra andra människor och få dem att må dåligt för att sen neka dem läkarvård och kontakt med advokat är inte okej! Det är så långt från okej man bara kan komma!

Personligen tycker jag att det är sorligt att det finns människor som uppmuntrar till det här.
Det är inte faktiskt inte producenternas fel även om det känns väldigt bekvämt att skylla på dem. Men det är faktiskt vi som konsumenter som har ansvar för vad som visas även om vi kanske inte tänker på det.
Men producenter skapar alla program utefter efterfrågan bland tittarna, det vill säga att den här programidén aldrig hade uppkommit om inte danska folket hade visat ett intresse för att se andra våndas på tv. Danska folket är så klart inte ensamma om det här!

Eftersom den här säsongen fortfarande sänds på danska tv3 så utgår jag ifrån att det också finns folk som tittar på det och troligtvis uppskattar det. Tragiskt! Det är allt jag har att säga...
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag blir totalt tokig! Vem fan blir road av att se någon springa naken? På tv? Guuud, jag blir så jävla irriterad!



- Linn tack vare denna upplysningen har du förstört endel av min dag "/



...Men jg tkr om dig endå!!

2009-09-03 @ 14:24:53
URL: http://cantfeelit.blogg.se/tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0