Positiva vibbar

Godmorgon godmorgon!
Idag är det faktiskt en ovanligt god morgon :) Jag böjar dagen med historia och fortsätter med psykologi. Dessutom är jag på extremt gott humör idag.
Inte ens en uppgift i form av att jag ska sätta ihop ett informationshäfte om antiken kan få mig att sätta mig på tvären idag. Allting är helt enkelt bra!

Som grädde på moset ska jag gå och träna kibox med jennifer ikväll. Hon kommer förmodligen banka skiten ur mig med tanke på att hon är både större, starkare och har tränat typ alla kampsporter du kan tänka dig. Men men, det kan vara kul! Jag är ju trots allt mindre och snabbare så jag kanske kan springa ifrån henne om det blir för illa :P

Medans jag ändå håller på och sprider min dynga så kan jag ju lika gärna passa på att tala om att jag far iväg till sthlm den 11 september, så vi ber en tyst bön att jag slipper terrorist-attacker on the road och sen återkommer jag söndagen den 13 september. Med andra ord så kommer ni knappt hinna börja sakna mig förrän jag är tillbaka ;) Det låter väl perfect?

Puss puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0