Stockholm

Nu sitter jag här och väntar på att Jennie ska bli klar med sitt fixande så att vi kan åka iväg. Leon springer runt lite överallt och har sig men det är bara härligt :)
Barn kan vara rätt kul ibland så länge jag slipper vara med dom på heltid och ta hand om dom själv.
Ikväll ska jag och Jennie ut och snurra på stan så då kommer Anna och passar lille skiten. Anna var här igår för att liksom lära känna Leon lite eftersom dom aldrig har träffats innan :P
Jennie har liksom raggat upp en barnvakt genom en arbetskamrat, haha!
Anna var en jättegullig tjej så henne kan vi nog lita på ;)
Nu är det dags för mig att börja göra mig redo för avfärd mot farsta centrum.
Tack för mig,
Puss och hej!
Kommentarer
Postat av: emelie

hehe ja jag vet :)

2009-09-12 @ 16:47:11
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0