Studentmössor

Idag mina vänner har jag beställt min studentmössa plus lite annat smått och gott.
Det blev en minst sagt exklusiv mössa som tydligen har inbyggd sommardoft :P men den var ju så tjusig, äkta läderband i med inbyggd airkondition för att man inte ska svettas. Och läderbandet formar sig efter huvudet så man slipper såna där snygga röda streck i pannan när man tar av sig den :)
Visst låter det toppen?!

I övrigt så blev det också ett par mjukisbyxor, en tröja, ett par hipsters och en strandväska. Allt i student 2010 tema :)
Idag ligger humöret verkligen på topp och ingen kan ta ner mig på jorden nu!

Kommentarer
Postat av: irena

Studenten 2010, yiiiiha!!

2009-09-23 @ 20:48:09
URL: http://irena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0