Tillbaka till verkligheten

Efter helgens bravader så känner jag mig absolut inte redo för ännu en skolvecka. Men men jag får väl se det från den ljusa sidan, halvdag idag, imorgon och på fredag och ledig på onsdag. Hyfsat smärtfritt?

Jag måste bara berätta om vad som hände i fredags kväll innan jag återgår till att låtsas vara intresserad av min engelska lektion. Jag var på friskis på på ett pass, och helt plötsligt springer ledaren ut och pekar på mig och skriker: "Titta på Linn, följ Linn, Linn leder, Linn leder!"
Så då gjorde jag det :P Jag fick improvisera fram en hel del men det gick ganska bra ändå.
Hur som helst så sa ledaren sen att hon hade typ känt som att hon skulle spy och svimma och allt på en gång och det hade flimrat för ögonen och sånt. Sjukt läskigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0