Är det redan lördag?

Jag hänger inte med ordentligt nu för tiden, jag håller liksom ingen koll på dagarna. Tack gode gud att jag har min kalender där jag kan skriva ner precis allting jag måste göra om dagarna, annars skulle jag ta mig tusan aldrig få något vettigt gjort :P

Till er som har följt min dramatiska sammandrabbning med vårdcentralen så kan jag tala om att jag nu har fått en tid hos en privatläkare nästa måndag och det råder vapenvila tills vidare. Men jag är ganska inne på att skriva en insändare till jp bara för att uttrycka hur missnöjd jag är, det skulle nog svida ganska rejält för dom nu mitt i vårdvalet ;)

Igårkväll blev det monopol med Eve, millan och sanna. Egentligen var det meningen att jag och sanna skulle typ kolla på film och chilla, men sen blev det monopol istället. För en gångs skull åkte jag inte ut först! Det gick riktigt bra för mig i början och till slut kom jag tvåa :) undrens tid är alltså inte föbi gott folk!

Idag är det dags för sm-guld (förhoppningsvis). Fast en liten del av mig hoppas att vi förlorar ikväll så att vi kan vinna på hemmaplan (lägg märke till hur jag säger "vi" precis som att jag vore en del av laget) :P


Så här såg det ut i jönköping för 2 år sen, förhoppningsvis blir det en favorit i repris i år (fast utan amy diamond kan man hoppas)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0