Guldet är i Jönköping!

Ojojoj hörrni, tur att inte det här händer varje vecka. Jag hade vart knäckt för länge sen...
Inatt när jag kom hem välte jag ner på golvet i hallen, jag skulle ta av sig skorna men gjorde en djupdykning rakt ner i golvet med huvudet före :P att böja sig ner var visst ingen lysande idé!

Men att man mår skit dagen efter tyder på att man har haft en kul kväll och det hade jag! Uppe vid lokalen och festade, sen hälsade vi hv välkommna vid rondellen på elmia och sen dansade jag lite käckt in på harrys på vägen hem. Fråga inte om några mer detaljer för det minns jag inte! :P

Idag ser jag ut som att jag skulle höra hemma bland paret frankensteins brudtärnor, men jag ska ta en dusch, rota fram ett par STORA solglasögon och ta mig ut för en söndagsfika med tilda. En kaffe senare kanske jag kan bli människa igen?

Om inte, who cares?! SM GULD SM GULD SM GUUUUUUULD!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0