Heja HV

Ikväll är det dags för den allra första finalmatchen i elitserien! Jag som vanligtvis bara kollar på NHL brukar inte sätta mig in i elitserien så speciellt mycket förräns det är dags för slutspel, och nu när det går så bra för HV så blir det ju extra roligt att följa finalspelet.
Mitt favoritlag i NHL har dessutom åkt ut så nu förlitar jag mig på mitt svenska hemmalag ;)
Ikväll blir det alltså Olearys med tjejerna och säkerligen en hel del vin :P men innan dess ska jag ta mig igenom min svenska lektion och sen ta mig till skräddaren och prova min balklänning. Om jag har tur så är den klar och då kan jag ta med den hem :)

Jag hade ju egentligen tänkt träna idag också men det gick visst inte riktigt vägen. Ibland önskar man att dagarna hade vart nååååågra timmar längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0