Movietime

Jag och Jennifer såg Alice i underlandet igår och den var helt okej. Jennifer tyckte att den var över förväntan men jag tror att jag hade taggat lite väl mycket så det blev lite besvikelse.
Men den var helt klart sevärd och jag tror att jag lätt skulle kunna se den igen :) Johnny Depp såg jävligt creepy ut måste jag dock säga...det är lite orättvist att han kan ha gröna tänder, helt galet smink och stort rött clownhår och ändå på något skumt vänster vara så snygg! Hade jag dragit på mig hans outfit och hans frisyr så hade förmodligen folk sprungit åt andra hållet när jag kom och gick på gatan :P
Men jag måste säga att dom har vart riktigt elaka mot Anne Hathaway, hon är ju faktiskt riktigt söt annars men den stylisten hon hade bar nog runt på något form av agg mot henne för hon ser verkligen förskräcklig ut...Svart läppstift och svarta ögonbryn tillsammans med långa blonda lockar är nog ingen superlook för någon....

Men nog om det, nu ska jag ha engelska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0