Sommarhalvåret är här!

Jag åt säsongens första kulglass på en glassbar/café igår. Vet ni vad det innebär? Jo det ska jag tala om för er, det betyder att sommaren är på ingång. Jag äter aldrig glass om jag inte har vårkänslor (ben & jerry's excluded) men igår tryckte jag i mig en kula lakrits, en kula pecannöt kola, en kula marängsviss och jag toppade av det hela med kolasås. Mums!
Och ja just det ja, jennifer var med också :P Som vanligt så satt vi och tjatade i evigheter om allt och ingenting. Det är underbart att ha vänner som man bara kan prata om vad som helst med och man kan älta samma sak fram och tillbaka utan att personen blir irriterad eller uttråkad. Dom bara lyssnar :)
Såna vänner är jag och Jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0