Tisdag

Oj oj oj hörrni det är stressigt att vara ledig. Idag har jag sprungit runt som en galning i princip hela dagen..efter att jag väl hade fått i mig frukost och tagit en dusch och fixat i ordning mig så gick jag och min lilla mamma ner och skulle lämna in min balklänning. Den ska nämligen sys om lite grann i u-ringningen och så^^
Men det var självklart stängt mellan 13:00 och 15:30 och vi orkade inte vänta så länge så vi struntade i det och gick till h&m för att köpa shower gel till mamma och solglasögon till mig.

Sen var det någon resebyrå som gällde där jag inhandlade min biljett ner till Malta, jag ska tydligen åka från gbg klockan 6:30 på morgonen, vilket innebär att jag måste checka in 4:30 :P shiiiiiiit! det blir ingen sömn den natten^^
Sen tog vi en fika på claras och gjorde ett snabbt ärende på bolaget.
Sen gick jag direkt för att möta Sanna på coffehouse, en chai latte senare så är jag hemma och slänger i mig lite mat. Men strax ska jag iväg igen för att träna, sen ska jag träffa Linda.

Jösses, jag kommer vara helt slut när mitt lov är över!

Min stad på Malta! Fy va skönt det ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0