Tjejkväll

Gårkvällen var lyckad för våran del trots att hv förlorade. Vi har ju trots allt 6 matcher kvar djurgårdens målvakt skadade ju sig lite grann så det är luuuuuuuuugnt ;)
Hur som helst så hade vi tjejer trevligt. Jag och Linda och en okänd kvinna som satt jämte oss och var jättetrevlig :) Matilda var ju också kul att ha med den lilla stunden vi fick innan hon kilade iväg..

Nu ska jag ta mig an min fredag i skolan, vi skulle börja klockan 10 men min lärare tyckte tydligen att han har roligare saker för sig så han har inte dykt upp^^ Men man kanske skulle ta och börja jobba ändå? Eller kolla på gossip girl...jag har inte bestämt mig än :P

Linda och Tilda :)

 

Jag och mitt rosévin xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0