Tomt

Jag har tydligen inga klasskompisar idag :P jag sitter själv i vårt historiaklassrum med typ 3 it-elever, känns sådär lagom roligt! Men sånt är livet, nu när jag väl har släpat mig hit så tänker jag minsann sitta här och göra min uppgift, sen ska jag ha min förbannade redovisning i svenskan så att jag sen kan ta påsklov utan att ha en massa skit som hänger över mig. Det ska bli skönt^^

För övrigt så började vi visst med en uppgift förra gången i historian men jag har ingen aning om vad det var xD jag var visst lite i chocktillstånd förra torsdagen så jag fattade inte så mycket.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har ingen lärare men vi sitter och väntar på biträdande rektor camilla, alltså min biträdande rektor. hemskt! -.-

2010-04-01 @ 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0