U.G.L.Y

you ain't got no alibi!
Asså oftast tycker jag att man kan se något fint hos alla människor. Fina ögon, snygg kropp, vackert leende, snyggt hår, gullig näsa, perfekt hy osv. Men sen ibland så ser man folk som inte har blivit välsignade med något av det här (oftast ser man sådana människor när man åker kollektivtrafik i jönköping) och då blir jag helt ställd.
Jag kan ibland komma på mig själv med att desperat sitta och söka efter något positivt på personens yttre, och sen får jag dåligt samvete för att jag är så ytlig :P
Sjukt!

However så är det tisdag idag mina vänner och jag har fullt upp! Nu ska jag börja med att försöka lyssna på min lärare när han har en av sina evighetslånga föreläsningar :P sen ska jag handla en studentklänning, köpa inbjudningskort till studentmottagningen, gå på friskis, ha danslektion, kolla desperate housewives och cougar town, fota sista bilagan till min projektrapport och någonstans här mittemellan ska jag äta också :) Hey Ho Let's Go!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0