Here we go

Nu är det dags för mig att börja läsa sista boken i twilight-serien :) jag är lite stolt över mig själv att jag har lyckats läsa tre hela böcker utan att hoppa över dom tråkiga delarna eller bara läsa sista kapitlet och skita i resten^^ För övrigt så tycker jag att översättningarna på boktitlarna är liiite sjuka...

Twilight
blev Om jag kunde drömma,
New moon
blev När jag hör din röst,
Eclipse
blev Ljudet av ditt hjärta,
Breaking dawn
blev Så länge vi båda andas

Fyra språkekvationer som jag absolut inte får ihop :P

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, det fattar inte jag heller, dock finns alla boktitlarna med som meningar i böckerna :)

2010-08-20 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0