Kalas och fotboll

Sry för dålig uppdatering idag^^ men jag har haft fullt upp ska ni veta. Eftersom jag sov hos jennifer inatt så vaknade jag lämpligtvis upp hemma hos jennifer, efter att jag hade gjort mig i ordning så blev jag hämtad och skjutsad till min systers kalas. Sen tryckte jag i mig massa mat och massa fika och var väldans trevlig mot alla släktingar, sen åkte jag och tittade på min andra syster när hon spelade fotbollsmatch (visst är jag familjär) och nu är jag efter många om och men hemma. Har även hunnit slänga i mig lite fil med hallonsylt i :P men nu ska jag strax trippa iväg till linda, hon slutar jobba vid nio så då ska jag dit :)

Min snygga syster i tröjan hon fick utav mig

 

Bosse (även känd som världens finaste kissemissekiss) som äter tacopaj (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0