Skärpning!

Nu har jag fått nog av att twilight-stjärnorna ser ut som kioskmongon på varenda paparazzibild man ser. Nu är det dags att ta tag i det här i-landsproblemet en gång för alla!

Taylor: Snälla sluta kisa! Om du har problem med att se vad som händer runt omkring dig så rekommenderar jag linser. Dom är inte ivägen, det känns knappt att du har dom på dig och du får perfekt syn, vilket i sin  tur leder till att du slipper kisa och se ut som en ondskefull fbi-agent på bild.

Kristen: Sluta se ut som att du just har tagit Rob på röven på varenda bild. Vad ni gör på er fritid är helt upp till er men låt oss andra slippa se.

Rob: Lever han? Eller är han bara på dåligt humör kanske....hur som helst så har jag hört att ett leende aldrig kan skada, jag undrar om någon har talat om det för honom. Och den röda kostymen? Really?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0